Saturday, November 27, 2010

~ HAHAHA ~

hahahah.. aku pelik laa kan.. ade jugak orang yang care gilee kat aku ney.. famous jugak aku ney kan?? aku rase, aku tade laa pulak nak naek atas stage semata2 nak announce kat semua orang, siapa aku.. hahaha.. terima kasih laa kepada sesiapa yang telah 'mem' famouskan diri ini.. tetibe rase macam terharu.. bahhaaha.. kelakar jugak aku dengan manusia macam ini.. sampai rambut aku pon dia nak pertikaikan.. apahal sehh? KARAT?? dai dengan extension pon tatau beza?? memang KOLOT laa orang macam ney.. uppss ! lupe.. diaorang ney kan orang 'baik'.. mane laa nak tahu benda2 macam ney.. hahaha.. sangat ketinggalan zaman.. ngee.. tapi, yang aku tersangat pelik, bapak aku pon tak bising rambut aku nak karat ka, nak macam singa ka kan, tapi dia?? punya laa tak puas hati dengan aku.. aku tatau ape yang aku dah buat sampai diaorang tak puas hati.. korang jeles ka hah?? takan laa kot.. hahaha.. aku tatau laa nape tah diaorang ney 'over' sibok.. nape ek ade terjadi nya orang macam ney?? ermm, kurang kasih sayang kot.. hahaa.. tahu laa dia tu USTAZ / USTAZAH ( ape2 jelaa kan ) .. haishh.. sekarang ney, orang 'baik' macam ney pon dah jadi macam orang 'jahat' macam aku taw.. hahah.. cakap aku kaki ngumpat.. padahal dia tak sedar yang dia tengah mengumpat aku.. hahah.. kalau aku nak mengumpat, memang normal laa.. sebab, aku kan 'jahat'.. hahahah.. tapi, kalau yang 'baik' pon 2x5, ape cerita?? heee.. memang sangat kelakar.. haa ! nak tahu tak.. dia cakap aku cun taw ! hahah.. terima kasih laa sebab puji aku.. ngee.. ney semua pemberian TUHAN.. dan aku hanya meminjam.. tak lebih dari itu.. maaf laa aku tak puji kau balik.. bhahaha.. dan lagi satu.. tak payah laa kau nak dok nasihatkan aku.. aku tahu ape yang aku buat.. kalau aku jahat pon, aku tak susahkan kau kan?? (kau yang menyemakkkan diri kau dalam hidup aku.. so, renung2kan laa okey..) itu hal aku, kau tade hak nak masuk campur.. aku mintak sangat, kau tengok laa diri kau tu dulu okeyy.. 'orang yang baik mestilah menjaga adabnya dengan orang lain supaya kebaikannya tidak disalah ertikan'.. chill ya USTAZ/AH.. :D

No comments:

Post a Comment