Saturday, December 11, 2010

~ buhsan ~


hello semua !
hurmm..
     korang tahu tak, ary neyh ary yg paling buhsan yg penah aku rase..
tade benda yang boleh aku buat melainkan tito..
aduhh..
naek sakit badan neyh dibuatnya..
dah laa aku dok sorang2 kat dalam bilik neyh..
semua tade..
buhsan yg amat seh..
nak kuar, tapi tatau nak pergi mane laa pulak..
hahaha..
so, aku putuskan tok dok rumah sajee..
lagipon, anak dara mmg tempatnya dirumah kan?
cehh ! poyo laa pulak..
hahaha..
tapelaa kan..
aku mmg dah biase dgn keadaan yg mcm neyh..
nk buat mcm mane lagi..
mase neyh jee laa yg aku ade tok berehat..
lepas neyh, aku dah start busy..
banyak kerja yang perlu aku bereskan..
ishh.. perasan jee..
rase macam businesswoman laa ue..
hahaha..
nk buat macam mane kan..
dah mmg aku suke perasan..
so, korang diam2 sudaa laa yee..
bhahahha..
wekk !

ishh.. dah laa.. 
sampai sini jee kot aku tulis entry neyh..
tah pape jee aku rase..
neyh laa akibatnya kalau terlalu buhsan..
hahahah..
k laa..
korang take care taw..
sayangg korang..
:))

 




No comments:

Post a Comment