Monday, December 6, 2010

~ rindu dia ~


haiyaa !  :((
tetibe rase rindu kat adeq sepupu aku sorg ney..
mase aku cuti ary tu,
aku x sempat nk pergi jenguk and and tengok dy taw..
bz cket laa..
lagipon, college aku neyh mmg berbesar haty laa kan
nk bg cuti panjang2..
baek haty sungguh..
huuhh !
mcm mane laa dy skunk ek..
mama dy cakap, dy daa pndai meniarap taw..
cepat gilee kan..
umur baru bape bulan ekk..
alamak, lupe laa..
'bijak' tol..
hahahaha..
mesty dy makin chumel kan..
mcm kakak spupu dy neh gak..
terperasan laa plax..
ehh !
biar laa.. blog aku kan.. bhahaha..
ishh..
ape aku merepek neyh..
alaaa...  :((
rindu dy laa..
cmner haa nk buat biar rindu neyh hilang??
takan laa aku nak balik JB plax..
mmg TAK laa jwbnyee...
bcoz, baru jee balik dari JB kot..
ohh, TIDAK ! 
boleh sakit buah pinggang aku neyh 
kalau selalu balik taw..
sebab ape??
sebab dok dlm bus lame sgt laa..
ape ag..
huhuhu..
haa ! korang nak tahu tak nama dy??
nama adeq spupu aku yg chumel lagi kacak bergaya neyh is 
Mohd Qahar Rizky..
panjang kan??
macam name aku laa..
huhuuh.
dy neyh kan, kalau masuk jee dalam kereta,
bukan maen suke lagi..
tah ape tah yg dy suke sgt..
ohh ! pandai ea kau.. 
kecik2 daa pandai nk ajak orang tua berjalan.. 
ehh ! tua ka??
ngee..  :p
okey2, kite tengok gambar dy pulak ea..
hehehe..


..:: haa.. neyh mase dy baru jee lahir ::..
~ Mohd Qahar Rizky ~
comey kan?
hahah..macam muke bapak dy daa
~ comey tak dy? comey kan? rindu laa ~

~ rizky yg baju biru tu.. yg pegang dy tu, atok aku.. hensem ak? dah semestinye dohh ~

haa.. 
sekian sajee laa kot tatapan korang tok kali neyh..
nti, kalau ade mase, 
aku menconteng arang lagi okey..
peace !  :))
t.a.t.a





No comments:

Post a Comment