Sunday, January 16, 2011

~ gembul sayang ~


hye korang ! 
okey..
pada hari yang mulia ini..
cehh !
poyo gilee aku neyh..
bhahah.. :p
tadelaa.. 
aku nak kongsi tentang perkembangan GEMBUL kesayangan aku..
hehehe..
ermm, die dah besar taw sekarang..
&& yang paling penting, ke-cute-tan die semakin terserlah..
hahaha..
bulu die cantik, putih && bersih gilee..
mata die cantik taw.. warna merah..
mase die baby, merah nye, tak nampak sangat..
bile dah besar, woww !
hahahah..
mengancam beb !
wakakaka..
sayang gilee aku kat kau GEMBUL !!
umur die sekarang dah sebulan 19 hari..
cepat kan?? hari ue baru 15 hari rasenyee..
haa !!
gembul dah kena cucuk cacing taw..
ngee..
sakit tak ek rase nyee??
cian gembul..
tapi tape..
tok kebaikan die gak..
gembul cepat membesar..
die makin bijak.. die makin manja..
die makin kuat makan, kuat minum && kuat ork ork..
wakakaka..
korang tahu tak, makanan die tinggal dua bungkus jee taw..
so, sekarang neyh aku kena laa sediakan mental && physical 
untuk memastikan die sentiase dalam keadaan selesa..
cehh !
baekk punye ayat aku.. :))
belajar sekolah mane laa neyh kan..
wakakka..
okey2.. aku dah tatau ape yang aku cakapkan neyh..
hahahha..
kite tengok gambar gembul pulak laa k.. :))

~ gembul sayangg ~

gembul ! tengok laa camera ~
haa..
campai cney dulu laa yee..
nanti aku inform lagi yee perkembangan si gembul ney..
hehehe..
tata ~

No comments:

Post a Comment