Wednesday, January 12, 2011

~ happy gilee weyh !! ~

hye semua !
Ayniee kembali kini..
hahahah..
sorry sgtsgt sebab dah lame tak update blog neyh..
Ya ALLAH, dah bersawang dah kat cney..
heheh.. okey..
Hari neyh, aku nak cerita pasal hari gembira aku..
macam korang laa jugak kan,
mesty laa korang ade hari yang buat korang happy..
huhuuh..
8hb January 2011, aku kuar dengan orangorang tersayang..
weett weett !! hahaha..
Aku, Mashy, Aishah, Teha && Anith
Fiqri && Anwar
First uhh, kitorang pergi times square, tengok wayang.. 
gilee buhsan doe cerita nyee..
menyesal sgtsgt tengok cerita uhh !
tapi nak buat macam mane..
Dah terbeli ticket nyee kan..
kitorang memekak-mekak jee dalam wayang uhh ! 
Yelaa, tak paham laa jalan cerita nyee..
macam haramm + bodoss.. hahaha..
Lepas uhh, kitorang berhijrah pulak ke sogo..
kat situ, aku pilihkan baju untuk MOHAMAD FIQRI sayangg..
pilihkan jee.. die yang bayar.. hahaha..
apee laa.. tak senonoh kan aku neyh !
bhahaha..
smart taw baju die.. suke suke suke !!
bile dah lama kitorang merayap, kaki aku mula berkata2..
bukan setakat kaki, perut aku pon dah pandai bercakap..
hebat jugak ekk mereka neyh..
ia menandakan yang kaki aku dah lenguh berjalan 
&&
perut aku dah lapar tahap ghaban..
aku pon dengan selamba menyuarakan hasrat aku kepada MOHAMAD FIQRI untuk makan di pizza hut .. ( bapak skema ayat aku )
&& 
die cakap, haa.. JOM !
yipiee !! hahah..
betapa gembira nye hati ini..
yelaa, dah lame kott aku teringin nak makan pizza..
tapi tak berkesempatan.. heheh..
akhirnyee dapat jugak aku melantak pizza..
okeyokey, jom kite tengok gambar pulak..
hope korang semua enjoy yaa.. :))
~ saat menunggu yang tersayang 'try' baju ~

~ at chow kit monorail ~

~ ulat bulu yang sgtsgt lambat ~

~ alololoo ~

~ dah kenapa laa pulak dengan muke aku tuhh ~

~ with teha sayang ~

~ aby ! orang suruh tengok camera tanak ~

~ muka2 khusyuk nak makan ~

~ with aby sayangg ~

~ makanan kami .. neyh pon tak semua dapat capture ~


~ mana aby neyh .. lambatnyee nak sampai ts .. jumpa kat sogo jelaa k aby.. :)) ~

ayniee ~ mashy ~ teha ~ aishah ~ anith
 Lepas makan uhh, diaorang semua sambung merayap ke jalan TAR..
sedih sgtsgt sebab tak dapat join.. :((
aku terpaksa balik bcoz aku kena kerja..
huwaaa ! 
thankz to MUHAMAD FIQRI sebab hantar baby kat tempat kerja,
awal dari mase yang dijangkakan..
&&
sebagai ganti, habis jee mase kerja aku, aby bawa aku round KL..
seronok sgtsgt..
macehh aby !
thanks jugak kat mashy, teha, aishah, anith && anwar coz make me happy on that day..
SAYANG KAMU ORANG !
hahaha..
okey laa.. sampai cney dulu laa kott cerita aku neyh..
nanti, kalau ade mase, kite jumpe lagi okey..
tata !!
 



 


 

 
 

No comments:

Post a Comment