Thursday, October 28, 2010

~ in memories ~

~ aku dan mereka ~
~ our memory ~
ini adalah K.A.M.I... K.A.M.I adalah SAHABAT..  yang diciptakan untuk bersama2 dalam mengharungi segala cabaran hidup.. " kami takan pernah berpisah dan akan sentiasa bersama, walau ape pon rintangan yang datang.." perkataan itu laa yang sering kami lontarkan.. kami melakukan bermacam2 tugas dengan melakukannya secara bersama2.. hangout bersama.. makan bersama.. ke library bersama.. sume nyee bersama laa.. walau pon course yang kami ambil di college tidak sama, tapi itu sama sekali tidak menghalang kami untuk terus bersama.. hm, mereka merupakan rakan, teman, sahabat, kawan yang sangat baik untuk aku.. mereka sangat mengambil berat tentang diri aku.. jika aku dalam kesedihan, mereka adalah tempat untuk aku melepaskan kesedihan.. aku nak menangis ke, nak meraung ke, nak menjerit ke, aku tak perlu malu.. sebab, mereka dah tahu sangat dengan perangai aku ney.. hahaah.. bila aku rase tak mampu nak berdiri, mereka laa yang menjadi 'kaki' aku.. mereka tak pernah jemu untuk memberikan aku nasihat dan juga kata2 semangat untuk aku terus berdiri.. mereka juga takan biarkan aku merasai kesunyian.. pasti mereka akan menjadi penghibur untuk menghiburkan hati ini.. apabila aku ade masalah pulaa, mereka akan turut serta.. ( macam masalah dyowgg laa pulakk ) hehhe.. but, aku tak kisah.. TAPI .... itu sume DULU.. KINI .. kami dah lain.. kami tidak lagi bersama macam dulu.. kami tidak lagi hangout bersama.. makan bersama.. ke library bersama.. sume nye kami lakukan sendiri kini.. aku tak dapat meluangkan masa bersama mereka lagi, memandangkan assignment ku semakin banyak dan banyak.. aku hanya menghabiskan masa ku dengan menyiapkan segala tugas2 yang diamanahkan kepada ku.. AKU TAHU.. mereka terasa hati.. hurmm.. aku tak sengaja.. MAAF SAHABAT ! jika aku sempat makan bersama mereka, itu pon kejap gilee.. lepas tu, aku dah tergesa2 bangun dari kerusi, ade disscusion dengan classmate aku.. kadang2, bile aku terserempak dengan mereka dekat lif pon, aku tak sempat nak tegur.. laju jee aku jalan.. aku banyak kerja.. kepala aku serabut gilee.. aku tahu, korangg sume pon banyak kerja kan.. so, apee kate, kite settle kan sume kerja kite dulu nak?? ngeee..  "SAHABAT TETAP SAHABAT" .. cme masaa jee yang memisahkan kitaa.. untuk sementara.. :))

No comments:

Post a Comment