Sunday, October 24, 2010

~ sendirian di dalam kegelapan ~

.. mengharapkan kepulangan rakan seperjuangan ..
hurmm.. untuk yang sekian kali nya, aku bersendirian lagi di dalam bilik kecil yang gelap gelita ini.. tiada siapa yang jadi peneman di kala ku kesepian melainkan kegelapan.. kegelapan laa yang selalu setia bersama ku lebih2 lagi, di kala ku sedang meratapi sesuatu.. tiba2 saja aku berasa sayu.. adakah aku sedih?hurmm.. rindu kan kampung halaman barang kali.. atau rindukan teman2 persejuangan ku? cepat laa pulang wahai sahabat.. sesungguhnya, aku memerlukan kamu di saat ini.. aku merasa kan sesuatu yang tidak aku ketahui punca nya.. aku buntu.. handphone ku sering sajaa berdering.. tapi.. bukan itu yang aku mahukan di saat ini.. ishh.. tidak tahu nak buat apa melainkan mengadap lappy kesayangan ku ini.. mungkin kali ini, dia pula yang akan menjadi pendengar setia segala luahan hati ku.. ohhooo.. tiba2 rasa rindu pada family.. sangatsangat.. seksa nyee diri ini apabilaa terpaksa menahan rindu.. lurve you more my beloved family..   :))

No comments:

Post a Comment