Thursday, March 17, 2011

~ HARI YANG TIDAK DI TUNGGU TELAH TIBA ~


heyyooo !
okey.. 
kali neyh, aku nak cerita pasal tarikh yang aku tanak tunggu2 sebenarnye..
err.. macam mane tuhh ayat aku??
ahh.. bantai jelaa kan..
hehehe~
hurmm, diam tak diam, tarikh keramat untuk kitorang menonjolkan bakat telah pon tibaa..
wahh ! hahaha..
8HB MARCH 2011 !!
tarikh untuk kami mempersembahkan tarian arab kami..
mase tuhh, jantung neyh macam nak PECAH !! 
dah laa grup kitorang grup ke2..
so, tak banyak persiapan laa yang boleh kitorang buat..
macam nak kate perfect tuh, tak laa sgt..
biase jee..
kitorang sume siap2 kat surau..
bile masok jee class, sume ngah pandang kitorang..
kenape??
tebal sangat kee make up kitorang..
muke aku dah merah padam..
belom lagi menari neyh.. jantung aku neyh haa daa macam nak terkeluar dr tempat asal..
ehhh.. macam over sangat jee.. ( berpikir sejenak )
tapelaa.. pape jee..
hehehe~
tibe laa turn kitorang pulak buat performance..
dah laa keadaan masing2 tengah tak stabil..
penat berlari ke sane ke sini pon tak hilang lagi..
mule2 tuh, mmg agak kelam-kabot laa..
bile part menari, kitorang sume da cool sikit..
so, enjoy laa..
part tarian, mmg kitorang puas aty gilee..
serentak !
hehehe~
alhamdulillah..
everything is okey..
lepas abeh jee class environmental science,
aku kelam-kabot laa tukar baju tok presentation art & craft plak..
mmg 1 ary tuhh, aku penat tahap ghaban punyee..
aduhaii..
pulak tuh, presentation art & craft, aku punye bahagian is aerobic..
pehh.. same laa tuh mcm menari kan.. 
lagi2 bile pasang lagu waka-waka..
hahahah..
penat mmg penat, tp mmg ENJOY !!
kite tengok gambar pulak okey..  :))


muke nak stress !
with pak arabb shining star ~
after performance ~
menyaksikan persembahan grup laen ~
pandang nak badi .. pentol !
with ustazah shining star ~
with barbican ~
mata bulat aku ~ wee ~
with mashyy~
my buddies~
pose jap laa ~

campur dengan other culture ~
hehehhe ~
with nadiaa ~
ampunnn pakk ~

wakakaka ~
last picture from me .. nak tukar baju bola pulakk ~

 hehehe..
oryte.. 
neyh jee yang aku dapat kongsi kan ngan korang semua..
:))
jumpe lagii ..  <3 <3

No comments:

Post a Comment