Thursday, March 17, 2011

~ SATE KAJANG HJ SAMURI ~


as salam semua !! hehehe..
okey, kali neyh, aku nak cerita pasal sate kajang hj samuri pulak..
korang tahu tak, aku sebenarnye, tak dee keinginan pon nak makan sate..
bukan ape..
memang tak terpikir langsung kat otak aku neyh, nak makan sate..
13hb march 2011 arituh, mokteh aku datang umah..
die baru turun dari cameron..
so, dah alang2 tuhh, die singgah laa kat umah aku sekejap..
die bawak kan aku 1 kotak strawberry and sebijik buah kahwen.. 
buah jambu epal namenye..
pehhh ! mmg mantop rase buah tuhh..
kulit die, maniss sangat.. macam rase epal..
bahagian dalam tuhh, rase macam jambu batu biase..
sedap sangat.. tambah2 ngan aku neyh yang memang hantu epal and jambu batu..
hahahahah ~
memang mengadap 1 ary jelaa buah tuhh..
tapi sekarang dah habis..
sedih sangat ~
pas tuhh, die pon ajak aku pergi makan sate kajang..
mak aihh, aku dah laa tak tahu jalan sehh..
boleh die suruh aku tunjuk jalan..
dah laa bab2 ingat jalan neyh, aku kureeeeng sikit..
huahauahaua..
naseb baek laa kak hanie ade..
die laa yang bagi map kat aku..
heee ~ tak senonoh betul aku neyh..
kak hanie cakap, kalau yang terdekat kat sini,
sate kajang hj samuri yang kat taman melati tuhh..
so, kitaorang pon pergi laa situ..
naseb baek laa jumpe taw..
hahaha..
 dapat jugak aku makan sate kajang..
aku pon belum pernah sampai taman melati neyh..
lagipon, nak buat ape pulak aku pergi situ..
tuhh yang aku tak tahu pon, ade sate kat situ..
hahhahah~
apee daa..
kat sini, ade laa sikit gambar nyee..


with mokteh aku ~
sate kajang hj samuri ~
aku yang sangat selekehh .. hahaha ~
besar gilee sate nyee ~
sampai tertidur adeq sedara aku sorang neyhh ~
penat nak mengunyah ~ hahaha ~

okey.. itu sajee.. heheheh..
nanti, kalau ade kelapangan, aku update blog neyh lagi okey.. :))
tata wink2 ! <3


No comments:

Post a Comment