Thursday, March 17, 2011

~ MENARI ~


holla molla semua !
lame kan aku tak update blog neyh..
bz sikit laa..
penat sangat..  :((
sepanjang aku tak sempat nak update blog neyh,
macam2 benda yang dah aku lalui..
haa.. hari neyh, aku nak cerita pasal tuhh semua laa..
alang2 aku ngah ade mase neyh kan..
hee~
aku cerita pasal latihan menari kitorang dulu keyh !
7hb march aritu, aku ngan mashy pergi ke hostel batu 4..
kitaorang p hostel yana, anem ngan dayahh..
nak practice tarian kitorang punye pasal laa..
tarian untuk subject early environmental science..
kitaorang ambil arabic culture..
mule2 tuh, ingat nak ambil indian culture, but, tade rezeki..
so, teruskan jelaa ngan arab..
pon okey what..  :))
benda neyh, madam da bg lame..
kitaorang jee yang buat slow..
dah last minutes, baru melimpah ruah idea nak menari..
hahah~
saket otak gak laa memikirkan ape step yg nak buat..
tambah2 ngan badan yang memang keras neyh..
bolehh kee menari??
hahaha..
da macam kayu balak daa aku tengok..
aduhaii..
kelakar pon ade gak..
tp aku peduli ape..
amanah kan?? buat jelaa..
jadi tak jadi belakang cerita..
hehehe~
mase kat hostel diaorang,
kitorang practice siap pakai baju arab ngan make up lagi taw..
terasa berat sangat muke aku ngan make up yg agak tebal kat bahagian mata..
hahaha..  :p
ngantok pon ade taw tyme tuhh..
tapi, aku kuatkan jugak diri neyh, kasi sampai abeh latihan.. 
hehehe~
kite tengok gambar2 kat hostel diaorang pulak okey..  :))
hope korang enjoy..

hahah .. make up kan orang, aku yang tak ciap2 ag ! hee ~
testing ~
aku .. but tak ciap sepenuhnyee ~
~ nurul ~
with anemm ~
with mashyy ~

setelah buhsan dok make up ~
with dayahh ~
sporting grup members ~
kami lagi ~

okey.. sampai sini dulu rase nyee.. 
nanti kite sambung lagi okey ..  :))
papai ! <3


No comments:

Post a Comment