Thursday, February 24, 2011

ENJOY DI I-CITY :))


hello mello semua !!
hehhe~
entry kali neyh, aku nak berkongsi satu lagi cerita dengan korang..
:))
semalam, 23hb February 2011, aku keluar hangout
dengan kawan2 yang laen..
kitaorang pergi snowalk kat I-City..
pergghh !! memang mantoopp !!
hahahha~
kami pergi berlima..
aku and balak aku semestinye, Muhammad Fiqri, 
Mashitah, Nurfatihah & Anith Liyana..
kitaorang gerak dari rumah pukul 4 petang macam tuhh laa..
kami gerak lambat, sebab, aku ade perjumpaan zakat laa pulak.. 
 huhuhu~
kesian laa hai kat balak aku, sampai dekat dua jam die tunggu aku..
tapi nak buat macam mane kan..
aku tak boleh nak buat ape2.. hmm..  :((
settle jee semua, kitaorang terus jee gerak pergi FRIM..
beshh taw.. tenang jee.. lame laa jugak kitaorang kat situ..
sedang asyik kami berpotret, tiba2.. jeng jeng jeng !
hahahahha~
balak aku suruh blahh dari situ dengan senyap2..
aku nak tahu laa kan kenapa..
rupe2 nye, ade BABI HUTAN kat situ..
besar nak mamposs weyh !
ape lagi, mula laa naek darah gemuruh aku neyh..
balak aku dah nampak aku laen macam jee, die da paham laa..
awal2 lagi die dah pesan, JANGAN MENJERIT..
BABI HUTAN neyh BAHAYA katanya..
huhuhue~
aku pon senyap jelaa..
kang, kalau aku jerit, buatnye babi tuh terkejut & sondol aku macam mane..
memang sia2 jelaa aku kat situ..
hahahah~
kitaorang panjat-memanjat laa batu2 yang ade kat situ..
memakan mase laa jugak nak larikan diri dari binatang tak sekolah tuhh..
takot laa kalau aku buat bodohh jee lalu depan die dengan muke tak bersalah,
die pon dengan suke hati die menyondol aku free2 kat situ..
heheheha~
bile kitaorang dapat jee kuar dari hutan tuhh, kitaorang terus pergi kat kereta..
kami sempat laa meronda2 dalam hutan tuhh..
kitaorang gerak pergi I-City pukul 6:45 petang..
tapi jem dieeeee.. mak datokk ! bolehh tidur dalam kereta..
hahahae~
sebelum sampai I-City, kami singgah makan dulu
dekat restoran ikan bakar,padang jawa..
maklum laa, perut masing2 dah pandai berkata2..
hahahae~
sampai kat I-City lebih kurang pukul 8 lebih laa..
kami terus turun bawah && beli ticket untuk masuk dalam snowalk..
bile dah beli ticket, kami pon amek jacket..
aku bawak sarung tangan aku sendiri..
sebab aku tahu, aku neyh bukan nye boleh tahan sejuk..
hehehhe~
lepas tuhh, kitaorang amek laa gambar sikit2 sebelum masuk dalam..
sebelum masuk tuh, siap ade cop2 tangan lagi..
hahahe~
macam kelakar laa pulak..
bile dah masuk, pehh ! sumpah besh !
sejuk nak mampos..
semua permainan, kitaorang bedal maen.. 
abg yang jaga permainan tuhh sume jahat2..
asal turn kitaorang maen jee,
mesti die simbah salji kaw2 punye kat kitaorang..
dekat orang lain tade pulak..
tapi serious besh !
heheheha~
aku maen ice sampai kaki aku kejang..
tak boleh nak jalan dahh..
ngee~
banyak jugak laa kitaorang ambil gambar guna cameraman..  :))
dalam pukul 11:30 malam, kami pon keluar daripada snowalk tuhh..
kami keluar, bukan terus balik taw !
kami pergi turun bawah lagi & KARAOKE !!
yeahh ! hahahah~
banyak lagu yang kitaorang nyanyi..
sampai aku dah tak ade suara korang tahu takk?
saket tekak aku..
hahahah~
kami karaoke satu jam setengah jee..
heheheh~
pukul 1 pagi, kami pun keluar..
kami sampai rumah dalam pukul 2 lebihh  :))
memang kalau ade peluang, aku nak pergi lagi !!!
beshh gilee wokkk !
hahahha..
okey2..
meyh kite tengok gambar meyh..  :))

tengah carik port yg baekk~
kami lagi~
aku dan batu~
aku sahaje~
aby saye~
by teha~
kami sahaja~
kami lagi~
ohh teha.. ade sajee~
peace ~
cepat pandang atas~
betapa pendeq nyee aku~
wee~
nurul~
sedang menyaksikan babi hutan~
aku again~
perjalanan ke snowalk  :))
selepas dapat jacket..  :))
beca ouhh beca..  :))
pose jap laa walaupun sejukk  :))

aku sangat sejuk.. senyuman yg beku~ hahah
kami~ wee~
seronok nyee~

sampai sini jee dulu okey.. :))
daa~



No comments:

Post a Comment