Monday, February 21, 2011

KENDURI KAHWIN PACKAGE WITH PANTAI :))


okey semua..
lembaran kali neyh, sambungan dari page 
MELEPASKAN RINDU DENGAN SI DIA..
dekat cney, aku nak cerita pasal kenduri kawen sepupu pakcik aku pulak..
heheheh..
semua neyh berlaku pada hari yang same..
lepas aku jenguk PUTERA QAHAR RIZKY & PUTERI ERRISHYA,
kitaorang terus pergi ke kenduri kawen sepupu pakcik aku tuhh..
semuanye ade..
atok, nenek, sedara mara..
aku pakai t-shirt jee..
aku dah tanye ibu aku..
kot2 laa die nak suruh aku pakai baju kurung kan..
alehh2..
" ibu.. kenduri kawen neyhh, nak pakai baju ape?? baju kurung eaa??" kata aku..
" tak payah.. pakai jeans jee.. kang panas pulak dekat sane.. " kata ibu..
hahaha..
aku pon pakai jelaa jeans..
dah ibu aku cakap cam tuhh..
heee~
seronok dapat ibu yang sporting mcm uhh ! 
hahaha..
kitaorang jadi orang yang pertama taw yg mencekik kat situ..
lapar laa..
dah laa, gerak dari umah pagi2 lagi..
ayah aku sempat belikan roti canai jee untuk breakfast kitaorang..
hehehhe..
lepas semuanye siap makan, aku ajak laa diaorang semua pergi pantai..
aku rase macam aku muda laa pulak bile layan kepala otak adeq2 sedara aku..
hahaha..
pantai tuhh belakang umah jee..
beshh kan..
kalau laa rumah aku kat JB tuhh dekat dengan pantai, mesti besh..
huuhuh..
pas tuhh, kitaorang pon pergi laa pantai..
jalan kaki jee.. sbb dekat sgtsgt..
dengan atok aku sekali aku angkutt..
atok aku pon melayan jee..
yelaa.. bukan selalu aku balik JB..
so, bila aku balik, boleh dikatakan semua yang aku nak, tercapai laa..
ALHAMDULILLAH..
nenek pulak ngah sibuk tolong ape2 yang patot..
so, die tak pergi laa.. lagipon, die dah selalu sgt pergi pantai..
hehehe..
bile sampai kat pantai, pehh ! angenn die..
memang beshh laa..
macam tanak balik laa pulak..
kitaorang pon ape lagi..
pose ! pose ! pose !

kak ngah & kak long yang sengal ! hahaha
bersama adeq2 sedara..  :))
bersama atok kami yang mantoopp !  :D
alalala.. nak kak long die jugak yang zipkan kasut.. meyh sini ! hahah..
bersama ibu tersayang ! <3 <3
adeq && ibu sayee  :))
neyhh atok aku yg tiptopp !!
pattaaa.. hehehhe.. orang gannu cakap..
serabut laa hai rmbut aku kena tiup angenn.. hurmm..
puteri yg tak bolehh jaohh ngan aku.. rindu agknyee.. wahh ! hahah..
adeq2 sedara aku yg sgt sengal..  :p
pose jee kejee..  :p
with ibu && adeq2..  :))
keluarga yg happening..  :))
sayee bersama nurul qurratu syafiqah jaapar  :))
majlis kahwen sepupu pakcik aku..  :))
bersama kereta cabuk (kesayangan) saye.. hahaha..
melihat gelagat family yg gile2..  :p
sempat ajeee  :))

jap eaa.. ade sambungannye lagi taw..
semuanye berlaku dalam 1 hari.. 
banyak benda yang aku buat dalam 1 hari tuhh..
heheh..






No comments:

Post a Comment