Wednesday, February 16, 2011

LETIH YANG TERAMAT :((


heyy sume ..  :((
sorry okey coz da lame tak update blog neyh..
tak cukup masa laa..
masa aku, banyak aku habes kan tok buat assignment..
prepare tok presentation..
kerja part time lagi..
aku rase masa aku skunk neyh tak cukup sgtsgt..
aku tade masa nak rehat..
tidur aku pon tah kemana..
sampai bengkak weyh mata aku..
maluu doee nak pergi college..
hurmm..
tapi aku buat bodoh jee..
lantak laa orang nak cakap apee..
yang penting, aku tak kacau orang.. betul tak?
hahah..
skunk neyh baru laa aku rase free cket..
banyak assignment yang perlu aku ciapkan dalam masa terdekat neyh, 
dah makin berkurang..
ALHAMDULILLAH..
tadi, abeh jee kelas IT, aku terus balik rumah and tidur..
tidur sepuas-puasnya..
bayar balik hari-hari lepas yang aku tak cukup tidur..
hehehe..
wahh !!
seronok tidur sampai petang..
orang kate, kalau kita tidur petang, boleh jadi gile..
tapi, sekali sekala tape kot..
hahaha..
errkk~
esok pulak ade presentation tok UCB subject..
satu ape aku tak prepared lagi..
hurmm..
malam neyh laa aku start..
malas kan aku?
bukan malas sebenarnye..
penat + letih
nak buat macam mana kan..
hehehhe..
okey laa..
sampai cney jelaa dulu..
aku nak pergi mandi neyh..
tak perasan pulak dah petang..
hehehe..

daa~


No comments:

Post a Comment