Monday, February 21, 2011

MELEPASKAN RINDU DENGAN SI DIA :))


As salam semua !!
hehehe..
aku nak kongsi cerita laa dengan korang..
mase 18hb February 2011 hari tuhh kan,
aku balik JB taw..
aku amek kesempatan tuhh untuk balik JB, sbb aku cuti keje..
heheheh..
mase tuhh, mmg tak sabar2 laa nak balik..
korang bayang kan laa..
selalunye, aku balik JB, amek mase 4 jam setengah taw baru sampai JB..
tapi hari tuh, 3 jam setengah jee dah sampai..
 punye laa aku happy !
hahahah..
sampai jee kat rumah, aku tak terus mandi..
boleh pulak bergosip dengan ibu aku dulu..
ngee~
dah malam sikit, baru aku mandi & ciap2..
pas tuhh, aku dok borak2 lagi..
hahahha.. tak puas rasenye nak berborak ngan ibu..
terlalu banyak perkara yang aku nak cerita kat ibu tersayang :))
aku ajak ibu pergi umah makchu aku keesokkan harinye..
dah lame aku tak jenguk anak2 die..
rase rindu sgtsgt kat PUTERA QAHAR RIZKY & PUTERI ERRISHYA..
ibu aku okey jee.. beshh laa aku kan !
hahahha..
esoknye, pagi2 lagi, adeq aku dah kejut aku suruh mandi..
kitaorang gerak pergi rumah makchu pagi2 lagi..
hee~
ibu yang drive pergi sane.. ibu tahu aku ngantuk lagi kott..
selalunye, kalau aku ade, muke aku neyh laa yg kena drive..
hurmm~
dalam 1 jam, kitaorang pon sampai..
baby qiqi dah bangon.. heheh..
terus jee aku amek die..
rindu sgtsgt kat die..
kalau korang nak tahu, die neyh pantang tengok camera taw..
pandai posing pulak tuhh..
manjaa die tuhh laa yg wat aku geramm sgtsgt kat die..
hahahhaha..
sayang kau selamanyee lahh ! 
muaahhhxx :))
okey.. kite tengok gambar pulak eaa..


ahaha.. sayangg nyee si manja ini.. :)
tengok laa die garu kepala die.. gatal agaknyee.. hahaha..
tengok laa muke die.. gerammmm !!
si budak pantang tengok camera~
ahh ! pandainye kau posing ! suke suke suke !
hahahah.. cara tak ?! wakakaaka..
hehehheh..

dah abehh daa.. 
tapi ade sambungannye di laen lembaran taw..
heeheh..
tunggu yea..  :))


No comments:

Post a Comment