Thursday, May 12, 2011

CLOSE TO ME (;

heyoo semua !
tengah buat ape pagi2 buta macam neyh??
huhuuh..
tak tidur lagi kaa..
aku belum nak tidur laa.. entah kenapa tah mata neyh..
so, apa lagi, buang masa dekat sini laa..
hahahh ~
kali neyh, aku nak cerita pasal orang2 yang rapat dengan aku.. (;
tiba2 aku rasa macam nak appreciate diaorang jee malam neyh.. (;
korang pon mesti ada kawan2 yang rapat dengan korang kan..
&& mesti lagi banyak dari aku.. betul tak??
aku tahu.. (;
hehehhe ~
diaorang neyh baek orang nyee..
diorang paham dengan perangai aku yang macam neyh,
(keras kepala, degil yang amat, ikut kepala sendiri, 
selalu jee nak TACING && sewaktu dengan nyee)
hahahahh ~ (;
kesian kan kat korang sebab dapat kawan macam aku neyh..
hehehe ~
promise aku berubah !! but.. NANTI..
lalalallalaaaa ~ (;
okeyy laa.. apa kata korang berkenalan dulu
dengan buah hati pengarang jantung aku neyh.. (;

FIQRI ( orang yang paling banyak bersabar dengan perangai aku ) :p
MASHITAH ( i love you lahh ! ) hahaha.. (;
ABANG GARANG ( dia panggil aku, EPAL taw) sangattidakpatut !
KAK AREEN ( dia baek taw orang nyee.. sukasukasuka ! )
FADZLIE ( best friend aku ! since sekolah until now && forever ! )
HAFIZAH ( kami best friend ! since sekolah until now && everlasting ! )
AKBAR ( mamat neyh pon kawan baik aku since sekolah dulu.. sayang korang semua laa weyy ! )
NADIAH ( heheh.. comey kan pipi dia?? macam biji durian.. berkilat jee.. )
ADIL ( kami satu sekolah.. one of my best friend forever ! endless friendship ! )
KAK HANIE ( manis kan dia.. taring tuhh yang mahal.. :)
NAJIB ( best friend aku ! since sekolah until now.. uninterrupted ! )
ISKANDAR ( die kawan aku since kami kecik2, masuk zaman sekolah && until now.. forever friends ! )
AISAR ( dia kawan aku yang gilee.. sangat gilee.. sampai tak tahu nak cakap macam mane dia punya gilee tuhh ) :p
FAUZI ( dia kawan aku since aku masuk college neyh.. dia baek taw.. sometimes, dia jadi gilee macam AISAR ) :P
ABANG EPUL ( peminat outdoor activity.. heheh )
ALPHARSLAN ( dia orang turkey.. dia baek woo.. heheh )


lastly, aku harap, persahabatan kita akan kekal sampai bila2..
aku sayang korang semua.. (;
especially to kawan2 aku kat JB nuhh,
kita berkawan since kecil lagi kan..
apa yang aku buat, semua korang ingat..
main kahwin2 laa, main kejar2 laa, main lompat tikus laa, kena kurung laa..
semua kita sama2.. (;
( korang kalau bab nak kenakan aku, memang korang akan ingat laa kan )
tapi takpe, tuhh semua dulu.. but, sekarang semua nye dah berubah okey..
kita semua dah besar.. (:
biar laa sekarang neyhh semua nye berubah 
TAPI !
jangan biarkan persahabatn kita TERubah.. (;

okeyy,
sampai sini jee dulu taw..
mata aku pon dah mengantuk neyhh..
nanti, esok2, kalau free, 
aku update baru okeyy..
sayang korang semua ! 
bubye ~ (;






No comments:

Post a Comment