Monday, May 9, 2011

HAPPY MOTHER'S DAY


heyoo kawan2.. (;
ape khabar?? hopefully semuanye okey sajee.. (;
hurmm.. sorry laa sangat2 sebab tak rajin update blog neyh..
neyh pon baru lepas siapkan assignment..
tuh pon ade yang tak siap lagi.. :(
nak buat macam mana ek..
semester neyh kena rushing sikit laa..
ape2 pon, aku mesty update blog neyh if aku free.. (;
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
okey.. kat page neyh, aku nak cerita sikit pasal IBU..
bersempena hari ibu yang dah lepas kan..
ape yang korang dah buat untuk ibu korang??
tak kisah laa mama ke, mak ke, mummy ke, umi ke kan..
hehhe..
semua tuh, same jee.. (;
aku sayang taw kat ibu aku..
sayang sangat2..
but..
aku tak boleh nak celebrate apa2 untuk ibu aku,
melainkan wish jee..
aku jauh dengan ibu aku..
arghhh ! rase rindu pulak dekat die..
hurmm..
ibu aku neyh, seorang wanita yang tabah && tak cepat berputus asa..
benda tuh laa yang buat aku bangga dengan die..
dalam dunia neyh, aku ade dua EMAK.. (: 
1. ibu aku..
2. nenek aku yang aku panggil MAK..
kami sangat rapat..
aku selesa bila bersama2 dengan mak..
kami tak pernah berpisah sejak aku kecik lagi..
MAK juga laa yang rajin melayan kerenah aku 
yang suke MENGGIGIT orang mase kecik2 dulu..
hahahah..
mak still cerita perangai2 pelik aku mase kecik2..
bile dengar, rase macam kelakar pon ade..
malu pon ade..
maklum laa, aku dok terbayang gigi aku yang jongang dulu
yang sedang menggigit orang..
hahahah..
bengong jee.. lalaalalla.. (;
yang selalu jadi mangsa aku?? semestinye laa adeq aku..
kecian die..
dah laa die tuh jenis kuat melalak taw mase kecik dulu..
bile kena gigit, ape lagiiii..
bergegar laa satu rumah dengan jeritan die..
hahahaha..
suka sangat menyakat orang..
ape laa..
ape2 pon, kat cney, aku nak ucapkan
SELAMAT HARI IBU kepada semua para ibu terutamanya kepada :-
1. ibu aku yang tersayang..
2. nenek aku yang tercinta..
3. mokteh aku yang sangat ceria..
4. makchu aku yang sangat sporting..
5. && kepada semua makcik2 aku yang lain..
( p/s : yang sudah bergelar ibu sahaja yee.. 
yang belum lagi tuh, jangan nak gatal sangat ! 
hang p nikah dulu ! hahahah :p )
6. (tidak lupa juga) kepada bakal mama mertua aku 
yang bakal bermenantukan aku.. tetttt ! hahahha.. (;
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
" KAKAK SAYANG KORANG SEMUA.. 
SEMOGA KITA AKAN MENJADI KELUARGA YANG SENTIASA BAHAGIA
HINGGA KE AKHIR HAYAT.."
aminnn.. (;

waduhh.. rindu banget sama kalian.. kapan yaa kita bisa ketemu..??
( versi indonesia sebentar yaa pakk.. :D )
dah laa.. makin lame, makin mengarut jee aku neyh ! 
maklum laa.. time to sleep sebenarnyee..
okey2..
  meyh kita tengok gambar2 para ibu saya yaa.. heee.. :D

bersama ibu tersayang.. (;
raya tahun lepas.. lambut sulaa pendek oww.. hahah.. (;
mahu ke rumah tok peah && sempat lagi berposing.. (;
lihat laa betapa besarnya anak sedara, berbanding mak sedara.. kuikui.. :p
bersama cik aby ! pandai pulak aku bertudung ekk.. :p
makchu kuh yang voged gituu.. (;
makchu kuh yang sangat sporting.. (;
atok (ayah) && nenek (mak) aku taw.. (;
bersama mokteh kuh yang kecik.. (;
ibu kuh bersama bonda nyaa.. (;
&& yang terpenting.. (bakal mama) hahahah.. :D

okey, sudah2 ! 
hehehhe.. dah laa..
dah ngantuk laa..
heheheh..
sampai sini dulu okey..
sok law ade mase, aku update lagi aktivity2 yang aku dah buat okey.. (;
aku tidur dulu taw.. 
papai.. tata wink2 ! (;
as salam.. :D



No comments:

Post a Comment