Friday, May 13, 2011

HANGOUT :D


hye kawan2 !
amacam hari neyhh??
okey tak?
kee ada yang belum bangun tidur lagi?
hehehe ~ (;
tape2.. penat kot kan..
huhuuh ~
okey, hari neyh, aku nak cerita pasal aku hangout semalam.. (;
memang terbaekk.. (!)
seronok gilee weyh..
hahahah ~
hurmm..
aku hangout dengan MOHAMAD FIQRI..
dia amek aku dekat rumah dalam pukul 09:40am..
kalau mengikut perancangan, pukul 09:30am dia dah mesti ade depan rumah aku..
disebabkan jem, so, terlambat sikit laa..
alaa, bukan lambat mane pon..
mengada laa kau neyh nurul !
hahahah ~
okey, kami pun meneruskan perjalanan kami.. 
mula2, kami pergi Shah Alam, sebab nak pergi ambil IC dia..
dia buat IC baru.. (tak pernah tukar tahu tak ! dah macam belacan aku tengok)
hahahha ~ (;
lepas settle ambil IC dia, kami pergi Maybank pulak.. 
sebab nak buat ATM card dia yang baru..
ATM card die hilang 2minggu lepas..
dah banyak kali laa jugak hilang.. 
cuai betul.. (!)
huhuhuu ~
lepas settle buat ATM card baru, kami mengambil keputusan 
untuk makan dulu, memandangkan perut aku neyh dah menunjukkan 
sifat mengada-ngada dia tuhh..
aihhh..
hahaha ~ kami makan Pizza Hut di Plaza Masalam Shah Alam.. (;
lepas makan, kami pun bergerak ke Mid valley..
parking penuh gilee weyhh..
tapi, kami masuk jugak..
naseb baek laa ade satu kereta neyh nak keluar.. 
so, ape lagi, kami tunggu tepi laa..
hahahha ~ (;
lepas dah dapat parking, kami terus beli ticket wayang..
kalau orang, punya laa ramai..
kami tengok cerita Fast Furious 5 pada pukul 02:45pm until 05:00pm..
sementara tunggu pukul 02:45pm, kami maen basketball dulu.. 
hehehhe ~
lepas habis jee cerita Fast Furious 5, 
kami sambung tengok cerita Kongsi pada pukul 05:15pm until 06:50pm..
kalau mengikut perancangan, kami nak maen bowling..
but apa kan daya, masa tidak mencukupi..
huhhhuu ~
lepas tengok wayang, kami pergi makan lagi..
kami makan chicken chop di food junction Mid valley..
lepas makan pulak, kami pergi shopping sekejap..
kami carik kasut MOHAMAD FIQRI.. 
saiz 12 UK..
mana nak carik weyhh.. 
agak payah laa nak carik kasut saiz dia..
last2, kami jumpe jugak..
&& dia apa lagi..
terus pergi bayar laa..
hahahah..
lepas abeh tuhh, kami pon balik &&
lepak bersama ABANG GARANG dan KAK AREEN
di kedai mamak.. (;
hahhaha.. ~
pukul 12:30am macam tuhh, kami pun balik.. (;

sorry laa.. tade gambar pun.. 
sebab handphone aku masuk air laa..
sekarang neyh, pakai handphone cikai jee..
hahaha..
tengah repair..
:p

okey laa.. sampai sini dulu okey..
ade masa, kita cerita lagi..
hahaha.. ~
tata titi tutu.. (;
 


No comments:

Post a Comment