Monday, May 9, 2011

TRIP TO IPOH PERAK (;


hello kawan2..
ketemu lagi kita disini yaa..
hahah.. (;
hurmm, kali neyh, aku nak berkongsi cerita pasal tajuk kat atas nuhh.. 
hehhehe.. (;

Tarikh 23hb dan 24hb April 2011 
merupakan hari yang paling bahagia buat aku,
nadiah, kak hanie, kak bella, abg epul dan juga alpharslan..
wahh ! hahaha ~
kitaorang excited gilee nak pergi ipoh tuhh sebab,
kat sane ada dusun durian kepunyaan ayah abg epul.. (;
lebih kurang 100 lebih batang pokok durian laa..
banyak kan.. (;
perjalanan ke dusun abg epul sangat adventure kot..
maklum laa.. jalan tanah merah.. tengah2 hujan pulak tuhh..
bayangkan laa macam mane..
dah macam naik roller coaster dah kami kat belakang tuhh..
huhuhu ~ 
ALHAMDULILLAH kami okey sajee.. (;

bila sampai jee dekat pondok dusun durian tuhh, kami duduk2 jee dulu..
sebab hujan laa..
hehehe.. (;
bile hujan dah berhenti, aku && nadiah pergi ke sungai yang berhampiran..
( macam buat karangan pon ade gak aku neyh )
hahaha ~
tengah best2 aku main air..
tiba2..
jeng jeng jeng !!
hahahha ~
aku rase macam ade something bergerak2 kat tangan aku..
TRY TO GUESS WHAT??
PACAT korang tahu tak..
menjerit laa aku..
pulak tuh, aku menjerit memang kuat gilee babeng..
hahahha ! muka nadiah cuak gilee..
die ingatkan aku nmpak ular ke, ape ke kan..
rupanye pacat jee..
die gelakkan aku taw.. );
aku geli.. sebab tuhh aku jerit.. sampai pondok kot boleh dengar aku jerit..
buat malu jee..
balik2 jee, orang tanye, sape yang dok jerit tadi..
bile kitorang cerita, berdekah jee diorang ketawakan aku..
malu sungguh rasanyee..
hahahah.. (:

balik jee dari sungai, abg epul bagi kami makan durian..
apa lagi.. bagi pulak pada kami yang HANTU DURIAN neyhh..
memang TAK laa..
sebijik pon tak cukup..
hahaaha~ (;
kami balun laa durian sampai kami kenyang..
hehehe..

malam tuhh, family abg epul masak macam2..
ikan bakar, budu, lagi apa tah.. banyak sangat..
sedap gilee.. (;
baik2 aku neyh yang tak makan budu pon, jadi balun jee apa yang ada..
wakakaka.. (;
pas tuh, kami salai seekor kambing..
lame gilee nk masak..
huhuhu..
tapi memang tiptop !
aku tak makan kambing taw..
but, malam tuhh, aku TELAN danging KAMBING wehh..
macam tak percaya jee..
hahahha.. (;
 ----------------------------------------------------------------------------
esok paginya, kami pergi mandi air terjun.. 
heheheh.. best sangat..
but, paham2 jelaa.. sejuk gilee wehh..
huhuhu ~
kitaorang mandi dalam pukul 11am and, kul 2 lebih baru balik pondok..
hahahah..
lepas kitaorang bilas && mandi pakai air bersih,
kami makan durian lagi..
wakakaka.. (;
lepas makan durian, makan nasi pulak..
boleh gemuk laa kalau duduk situ, 
walaupun duduk hanya 2 hari..
hahaha ~
lepas maghrib tuh kami bertolak balik KL..
memang letih laa badan neyh.. 
tapi sumpah best !!
hope dapat pergi lagi di lain waktu.. (;
----------------------------------------------------------------------------
okey, jom kita tengok gambar pulak..
but, tak banyak pon laa.. 
tak sempat laa nak snap2.. :D
neyh jee yang dapat aku kongsikan.. (;

aku bersama nadiah di sungai ~ :D
alamak ! nak jatuhh..
cepat awak.. kita tarik awak.. (;
posing jap.. (;
senyum sokmo nadiah.. :D
together with kak hanie.. (;
kami.. (;
wahh ! durian !! i like.. (;
tengah carik tempat yang lagi dalam.. heheh ~
 
okey, sekian sajee dari aku pada kali neyh.. (;
tata !!
:)




No comments:

Post a Comment