Tuesday, May 10, 2011

PERNIKAHAN ABANG TERSAYANG (;


hello kawan2 sayee.. (;
sihat tak??
harap2 semuanyee sihat jelaa yee.. 
hehehe.. (;
okeyy, pada entri kali neyh, aku nak cerita pasal pernikahan abang kesayangan aku.. (;
pada 10hb May 2011, pada pukul 10:05pm, 
abang aku, MOHAMAD FARSHA telah selamat dinikahkan dengan
pilihan hatinya, HAZREEN BINTI MAZLAN..
majlis itu dijalankan dimasjid Fasa 9, Sri Gomabk..
pada pukul 08:40pm, abang garang (panggilan untuk abang aku) ambil aku dirumah sewa..
hehehhe ~ ade kee pengatin yang pick up aku kat rumah..
hahahah ~
memang nampak gilee laa muka die yang cuak, gemuruh, gementar && semua laa..
heee.. :P
aku suruh laa dia rilex2 dulu.. hehehe.. gelabah sangat.. :D
kelakar pulak aku tengok muka dia.. 
at the same time, aku rase kesian sangat kat dia..
tapi.. bila aku pikir balik, yang dia akan jadi suami orang,
aku happy sangat taw..
mungkin, sebab bakal isteri dia tuhh orang nyee baek && penyayang.. (;
aku kenal dengan kak areen tuhh..
&& aku sangat setuju bila mereka disatukan.. (;
masa upacara pernikahan diadakan, aku laa yang duduk paling depan..
sajee nak merakam segala perbuatan abang garang a.k.a pekenakan dia..
hahahha ~ (;
majlis tuhh, dihadiri oleh keluarga pengantin lelaki && keluarga pengantin perempuan..
selepas sessi photography, pada pukul 10:30, kami pun keluar dari masjid tuhh..
kami terus ke kedai makan yang berhampiran dan makan beramai2..
hahahah ~
pada pukul 12:00am, kami pun beransur pulang.. 
hehehe.. 
letih gak laa.. jadi camera girl yang tidak bertauliah.. hee ~
aku happy sangat tengok abang garang sekarang.. (:
semoga abang garang && kak areen bahagia hingga ke akhir hayat..
aminn.. (;
EPAL tahu ABANG GARANG boleh a.k.a mampu 
untuk mengharungi segala ujian dariNYA..
jangan risau..
kami sentiasa ada dengan abang garang.. (:

okeyy.. sekarang, kita tengok gambar pulak ea..
tapi tak banyak laa.. yang banyak kat cameraman..
huhu ~

tengok laa muka stunn abang garang.. hahaha..
saat2 mereka akan disatukan.. (;

acara menyarung cincin.. (;

okeyy.. sampai sini laa yee.. 
nanti kita jumpe lagi..
heheh ~


No comments:

Post a Comment